Карткова гра 1000 останнім часом набула величезну популярність. Перевагою гри в 1000 є те, що правила її прості і легко запомінаєми.
Кількість гравців в 1000 - від двох до 4 чоловік.
Здачу визначають за жеребом.
У 1000 здає роздає партнерам по одній карті.
Весь сенс карткової гри в 1000 полягає в тому, щоб постаратися при посередництві взятих хабарів набрати таку кількість очок, щоб воно перевищило 1000.
Хто перший досягне сумарної кількості очок рівних 1000 або більш, той і є переможцем в грі.
Результати партій записуються.
При грі в тисячу викидаються карти нижче дев'ятки, а решта від туза до дев'ятки розцінюються таким чином:
Туз = 11 очок. Король = 4 очки. Дама = 3. Валет = 2 очки. Десятка = 10 очок. Дев'ятка = 0.
Мар'яж піковий - 40 очок.
Мар'яж трефовий - 60 очок.
Мар'яж бубон - 80 очок.
Мар'яж чирвовий - 100 очок.
Мар'яж - дама і король однієї масті.
Правила гри в 1000
Роздає визначається жеребом. На початку кожної наступної гри здача переходить до того, хто сидить по ліву руку від здає.
Після ретельного перемішування карт, який здає гравець зобов'язаний дати зрушити карти гравцеві сидить по праву руку від нього. Здає гравець має право дивитися останню карту в калоде (при роздачі вона дістається йому). У випадку, якщо остання карта - дев'ятка, то здає має право попросити "пересдвінуть". У разі триразового випадання дев'ятки, зрушувати гравцеві записується штраф. Розмір штрафу = 120 очками. Якщо останньою картою в калоде випадає валет, то здає може його покласти в середину колоди - зрушувати після цього забороняється.
Частування картами в цій картковій грі здійснюється по одній карті. Перша карта дістається гравцеві сидить по ліву руку від здає. У ході роздачі необхідно три карти покласти в прикуп. Забороняється класти в прикуп перші й останні три карти.
Якщо в ході роздачі хоч одна карта виявилася розкритою (будь то з необережності або спеціально), то роздає записується штраф у розмірі 120 очок і карти переходять до наступного гравця для повторної здачі.
Гравець, що сидить по ліву руку від здає завжди "зобов'язаний" набирати в партії 100 очок ("обов'язкова сотня"), якщо ніхто з супротивник не перекупив це право.
Після роздачі карт, рекомендується вибудувати карти по мастям для уникнення помилок у подальшій грі.
Коли гравці в тисячу розглянули свої карти починаються торги за право забрати прикуп. Крок торгів строго обмежений 5 очками, і не залежно від того наскільки гарні чи погані ваші карти. Торг починає гравець сидить по праву руку від здає. Якщо карти погані, то він говорить "пас". Якщо ж гравець бачить, що здатний набрати більше 100 очок, то каже "п'ять", що означає заява гри в 105 очок. Подальша торгівля в тисячу відбувається за годинниковою стрілкою. Слід зазначити, що гравець одного разу сказавши "пас" вже не має права торгуватися в даному розіграші.
Прикуп дістається гравцеві запропонував найвищу ціну. Взявши прикуп, гравець вибудовує свої карти і віддає дві будь-які (звичайно самі непотрібні) противникам.
Слід зауважити, що забороняється пропонувати на торгах ціну понад 120 очок не маючи на руках мар'яж (його часто в сімейному колі називають Хвалей).
Сума всіх карт, що перебувають у грі (без урахування вартості Мар'яжу) - 120 очок.
Гравець, виігрившій торги і взявши прикуп може перезаявіть вартість гри, але тільки в більшу сторону. Таке часто трапляється коли в прикупі приходить гарна карта або ж мар'яж. Важливо зауважити, що наявність Мар'яжу на руках не гарантує гравцеві обліку цих окулярів. Для того щоб окуляри від Мар'яжу учлісь його необхідно оголосити. Оголошений мар'яж автоматично стає козирем.
Правила оголошення козиря прості:
Оголосити мар'яж (козир) можна лише після того як гравцем буде взята перша хабар. Тому перший хід зазвичай роблять з туза. Бувають випадки, коли гравець маючи на руках три Мар'яжу, в розіграші не набирає жодного очка.
У ході розіграшу першого ходить той, хто забрав попередню хабара. Важливо пам'ятати, що якщо супротивник перехопить хід він може перезаявіть козир, у разі якщо у нього на руках також є мар'яж.
Хід карткової гри. Перший хід при грі в 1000 завжди робить гравець знаходиться по ліву руку від здає. Після того як зроблений перший хід гравці повинні ложить карти в масть. У випадку, якщо такої масті немає на руках, то обов'язково бити козирем, якщо такий вже оголошений. Якщо козир ще не оголошений або на руках козирів немає можна класти карту будь-якої масті. Хабар забирає гравець, що поклав саму старшу карту. Старшинство карт в 1000 наступне (у порядку убування):
Кількість гравців в 1000 - від двох до 4 чоловік.
Здачу визначають за жеребом.
У 1000 здає роздає партнерам по одній карті.
Весь сенс карткової гри в 1000 полягає в тому, щоб постаратися при посередництві взятих хабарів набрати таку кількість очок, щоб воно перевищило 1000.
Хто перший досягне сумарної кількості очок рівних 1000 або більш, той і є переможцем в грі.
Результати партій записуються.
При грі в тисячу викидаються карти нижче дев'ятки, а решта від туза до дев'ятки розцінюються таким чином:
Туз = 11 очок. Король = 4 очки. Дама = 3. Валет = 2 очки. Десятка = 10 очок. Дев'ятка = 0.
Мар'яж піковий - 40 очок.
Мар'яж трефовий - 60 очок.
Мар'яж бубон - 80 очок.
Мар'яж чирвовий - 100 очок.
Мар'яж - дама і король однієї масті.
Правила гри в 1000
Роздає визначається жеребом. На початку кожної наступної гри здача переходить до того, хто сидить по ліву руку від здає.
Після ретельного перемішування карт, який здає гравець зобов'язаний дати зрушити карти гравцеві сидить по праву руку від нього. Здає гравець має право дивитися останню карту в калоде (при роздачі вона дістається йому). У випадку, якщо остання карта - дев'ятка, то здає має право попросити "пересдвінуть". У разі триразового випадання дев'ятки, зрушувати гравцеві записується штраф. Розмір штрафу = 120 очками. Якщо останньою картою в калоде випадає валет, то здає може його покласти в середину колоди - зрушувати після цього забороняється.
Частування картами в цій картковій грі здійснюється по одній карті. Перша карта дістається гравцеві сидить по ліву руку від здає. У ході роздачі необхідно три карти покласти в прикуп. Забороняється класти в прикуп перші й останні три карти.
Якщо в ході роздачі хоч одна карта виявилася розкритою (будь то з необережності або спеціально), то роздає записується штраф у розмірі 120 очок і карти переходять до наступного гравця для повторної здачі.
Гравець, що сидить по ліву руку від здає завжди "зобов'язаний" набирати в партії 100 очок ("обов'язкова сотня"), якщо ніхто з супротивник не перекупив це право.
Після роздачі карт, рекомендується вибудувати карти по мастям для уникнення помилок у подальшій грі.
Коли гравці в тисячу розглянули свої карти починаються торги за право забрати прикуп. Крок торгів строго обмежений 5 очками, і не залежно від того наскільки гарні чи погані ваші карти. Торг починає гравець сидить по праву руку від здає. Якщо карти погані, то він говорить "пас". Якщо ж гравець бачить, що здатний набрати більше 100 очок, то каже "п'ять", що означає заява гри в 105 очок. Подальша торгівля в тисячу відбувається за годинниковою стрілкою. Слід зазначити, що гравець одного разу сказавши "пас" вже не має права торгуватися в даному розіграші.
Прикуп дістається гравцеві запропонував найвищу ціну. Взявши прикуп, гравець вибудовує свої карти і віддає дві будь-які (звичайно самі непотрібні) противникам.
Слід зауважити, що забороняється пропонувати на торгах ціну понад 120 очок не маючи на руках мар'яж (його часто в сімейному колі називають Хвалей).
Сума всіх карт, що перебувають у грі (без урахування вартості Мар'яжу) - 120 очок.
Гравець, виігрившій торги і взявши прикуп може перезаявіть вартість гри, але тільки в більшу сторону. Таке часто трапляється коли в прикупі приходить гарна карта або ж мар'яж. Важливо зауважити, що наявність Мар'яжу на руках не гарантує гравцеві обліку цих окулярів. Для того щоб окуляри від Мар'яжу учлісь його необхідно оголосити. Оголошений мар'яж автоматично стає козирем.
Правила оголошення козиря прості:
Оголосити мар'яж (козир) можна лише після того як гравцем буде взята перша хабар. Тому перший хід зазвичай роблять з туза. Бувають випадки, коли гравець маючи на руках три Мар'яжу, в розіграші не набирає жодного очка.
У ході розіграшу першого ходить той, хто забрав попередню хабара. Важливо пам'ятати, що якщо супротивник перехопить хід він може перезаявіть козир, у разі якщо у нього на руках також є мар'яж.
Хід карткової гри. Перший хід при грі в 1000 завжди робить гравець знаходиться по ліву руку від здає. Після того як зроблений перший хід гравці повинні ложить карти в масть. У випадку, якщо такої масті немає на руках, то обов'язково бити козирем, якщо такий вже оголошений. Якщо козир ще не оголошений або на руках козирів немає можна класти карту будь-якої масті. Хабар забирає гравець, що поклав саму старшу карту. Старшинство карт в 1000 наступне (у порядку убування):
Туз
Десятка
Король
Дама
Валет
Дев'ятка
Десятка
Король
Дама
Валет
Дев'ятка
Після
того, як всі розіграші закінчаться і на руках у гравців не залишиться
карт, кожен вважає свої хабарі, які записуються в таблицю. Якщо одним або декількома гравцями були оголошені МАР'ЯЖ, то вартість Мар'яжу додається до хабарів. Окуляри записуються не тільки гравцеві, що виграв торг, а всім без винятку.
У випадку, якщо гравець не виконав замовлену гру йому нараховується штраф у розмірі оголошеної гри.
Якщо, наприклад, гравець, провідний гру замовив гру на 170 очок, а наберать 220, то "надлишок" в 50 очок не враховується і в таблицю вноситься сума в 170 очок.
Досягнення одного або декількома гравцями суми в 880 очок (у деяких варіантах гри 900) називається "бочкою". При грі "на бочці" є деякі особливості.
Гравець, що знаходиться на "бочці" отримує прикуп без торгу.
Гравець, що знаходиться на "бочці" зобов'язаний набрати 121 очко.
Гравець, що знаходиться на "бочці" має три спроби зіграти 121 очко. При цьому при двох невдалих спробах йому не нараховуються штрафні очки. Якщо і третя спроба не принесла успіху, то гравець злітає з "бочки" і йому записується 120 штрафних очок, тобто у таблиці 880 - 120 = 760 очок.
При грі в тисячу зустрічається таке поняття, як палиця. Вона записується гравцеві у випадку якщо той за розіграш не набрав жодного очка (у таблиці малюється як вертикальна риса). Гравець, штрафується на 120 очок за кожну третю набрану палицю.
При грі в 1000 удвох створюється два прикупки, по 2 карти в кожному. Виігрившій торг вибирає навмання один з прикупити, а другий прикуп дістається гравцеві забрати останній хабар у розіграші.
При грі в 1000 вчотирьох здає гравець сидить на прикупі і спостерігає за грою. Здає може також записати на свій рахунок окуляри = сумою очок, що знаходяться в прикупі. Якщо в прикупі знаходиться мар'яж, то записується також номінальна вартість цієї хвали.
У випадку, якщо гравець не виконав замовлену гру йому нараховується штраф у розмірі оголошеної гри.
Якщо, наприклад, гравець, провідний гру замовив гру на 170 очок, а наберать 220, то "надлишок" в 50 очок не враховується і в таблицю вноситься сума в 170 очок.
Досягнення одного або декількома гравцями суми в 880 очок (у деяких варіантах гри 900) називається "бочкою". При грі "на бочці" є деякі особливості.
Гравець, що знаходиться на "бочці" отримує прикуп без торгу.
Гравець, що знаходиться на "бочці" зобов'язаний набрати 121 очко.
Гравець, що знаходиться на "бочці" має три спроби зіграти 121 очко. При цьому при двох невдалих спробах йому не нараховуються штрафні очки. Якщо і третя спроба не принесла успіху, то гравець злітає з "бочки" і йому записується 120 штрафних очок, тобто у таблиці 880 - 120 = 760 очок.
При грі в тисячу зустрічається таке поняття, як палиця. Вона записується гравцеві у випадку якщо той за розіграш не набрав жодного очка (у таблиці малюється як вертикальна риса). Гравець, штрафується на 120 очок за кожну третю набрану палицю.
При грі в 1000 удвох створюється два прикупки, по 2 карти в кожному. Виігрившій торг вибирає навмання один з прикупити, а другий прикуп дістається гравцеві забрати останній хабар у розіграші.
При грі в 1000 вчотирьох здає гравець сидить на прикупі і спостерігає за грою. Здає може також записати на свій рахунок окуляри = сумою очок, що знаходяться в прикупі. Якщо в прикупі знаходиться мар'яж, то записується також номінальна вартість цієї хвали.