Карткова гра Баккара спочатку була у вжитку в південній Франції.
Гра ця чудово швидка в своїх переходах і дуже схожа на людей з нетерплячим характером. У ній немає нічого особливого, цікавого, але зате в цю гру можна в найкоротший час багато програти і багато виграти.
Останнім часом баккара стала модною грою не тільки багатьох вітальнях вищого кола casino games, а й взагалі у всіх клуб ах сімейних вечорів і т.п.
Правила гри в Баккара
У ній є банківник і понтер. Банківник бере дві колоди карт і передає їх понтер, щоб вони їх змішали. Банківник, прийнявши змішані карти понтер, знову їх тасує і потім передає їх кому-небудь з понтерів або з навколишнього публіки, щоб зняли. Банківник перед початком гри має право перекинути кілька карт під з-під колоди, але про це право він повинен попередити граючих.
По обидві сторони банківника всідаються понтер: один з лівої сторони, інший з правою.
У такій грі, як баккара, всі умови, викладені тут, повинні бути строго дотримувані.
Кожен з партнерів кладе перед собою ту суму, яку він хоче пустити в хід. Банківник ставить подвійну суму грошей, тобто проти кожної виставленої партнерами суми.
Після закінчення цих умов банківник здає карти по одній наступним чином: одну карту направо, одну наліво і одну карту для себе.
У баккара числа 9, 19, 29 суть кращі, потім слідують 8, 18, 28; 7, 17, 27 і т.д. Отже, числа, що наближаються до 9, 19, 29, тобто до чисел, що закінчується на 9, мають перевагу у визначенні виграшу, гідність карт визначається числом очок.
Кожна фігура вважається за десять.
Якщо зустрінуться карти з рівним рахунком очок у банківника і на картах понтера, то ставку бере банківник.
Якщо у банківника карти будуть мати 9 або дев'ятнадцять очок, то він зобов'язаний відразу відкрити свої карти і забрати всі ставки всіх понтерів, незважаючи на те, якби і в них були такі ж карти, тобто 9 або 19 очок. Коли у банківника будуть карти 8 або 18, а у партнера 9 або 19 очок, то банківник платить понтер його ставку.
Це правило відноситься рівним чином і до всіх понтерів.
У той час, коли ні в банківника, ні у понтера немає ні 8, ні 9, то дозволяється докуповувати ще третю карту.
Купівля проводиться за наступним порядком: спочатку дає банківник карту бажає купити понтер, який сидить з лівого боку, після нього понтер, що сидить праворуч, і т. Д., Коли ж все задоволені понтер, то банківник має право сам купити, якщо знаходить це для себе вигідним і потрібним. Більше однієї карти докуповувати не можна.
Після всього цього всі карти понтерів, що купили або не бажають купити, повинні бути відкриті, а одно відкриті і карти банківника, і визначається виграш і програш по більшій кількості очок.
Якщо рахунок очок буде 10,20 і 30, то це означає "баккара", яка дає право банківникові метати банк стільки разів після закінчення всіх карт, скільки разів прийде до нього баккара.
Якщо ж ця баккара перейде понтер, то банківник зобов'язаний в цю здачу розрахуватися з понтер остаточно, а карти для здачі передати тому, у кого буде баккара і сдатчик цей робиться банківником.
Гра ведеться без запису, на готівку і в повний розрахунок.
Хід і шанси пари. Кожен раз, коли у партнера чотири очки або очком менше, він запитує карту у банківника. У всіх інших випадках він повинен бути задоволеним тим, що у нього є. Лише як виняток вже йому дозволяють брати карту, коли у нього 5 очок, або відмовлятися, коли у нього всього лише 4 очки. Банківник ж, навпаки, надходить згідно діям понтера.
Не входячи в особливі роздуми з цього приводу, ми представляємо таблицю різних комбінацій, які представляють дві колоди карт для двох гравців.
104 карти представляють 5356 комбінацій, а саме:
Число одинадцять, з туза і 19, короля, дами або валета, може випадати 512 різними манерами.
Гра ця чудово швидка в своїх переходах і дуже схожа на людей з нетерплячим характером. У ній немає нічого особливого, цікавого, але зате в цю гру можна в найкоротший час багато програти і багато виграти.
Останнім часом баккара стала модною грою не тільки багатьох вітальнях вищого кола casino games, а й взагалі у всіх клуб ах сімейних вечорів і т.п.
Правила гри в Баккара
У ній є банківник і понтер. Банківник бере дві колоди карт і передає їх понтер, щоб вони їх змішали. Банківник, прийнявши змішані карти понтер, знову їх тасує і потім передає їх кому-небудь з понтерів або з навколишнього публіки, щоб зняли. Банківник перед початком гри має право перекинути кілька карт під з-під колоди, але про це право він повинен попередити граючих.
По обидві сторони банківника всідаються понтер: один з лівої сторони, інший з правою.
У такій грі, як баккара, всі умови, викладені тут, повинні бути строго дотримувані.
Кожен з партнерів кладе перед собою ту суму, яку він хоче пустити в хід. Банківник ставить подвійну суму грошей, тобто проти кожної виставленої партнерами суми.
Після закінчення цих умов банківник здає карти по одній наступним чином: одну карту направо, одну наліво і одну карту для себе.
У баккара числа 9, 19, 29 суть кращі, потім слідують 8, 18, 28; 7, 17, 27 і т.д. Отже, числа, що наближаються до 9, 19, 29, тобто до чисел, що закінчується на 9, мають перевагу у визначенні виграшу, гідність карт визначається числом очок.
Кожна фігура вважається за десять.
Якщо зустрінуться карти з рівним рахунком очок у банківника і на картах понтера, то ставку бере банківник.
Якщо у банківника карти будуть мати 9 або дев'ятнадцять очок, то він зобов'язаний відразу відкрити свої карти і забрати всі ставки всіх понтерів, незважаючи на те, якби і в них були такі ж карти, тобто 9 або 19 очок. Коли у банківника будуть карти 8 або 18, а у партнера 9 або 19 очок, то банківник платить понтер його ставку.
Це правило відноситься рівним чином і до всіх понтерів.
У той час, коли ні в банківника, ні у понтера немає ні 8, ні 9, то дозволяється докуповувати ще третю карту.
Купівля проводиться за наступним порядком: спочатку дає банківник карту бажає купити понтер, який сидить з лівого боку, після нього понтер, що сидить праворуч, і т. Д., Коли ж все задоволені понтер, то банківник має право сам купити, якщо знаходить це для себе вигідним і потрібним. Більше однієї карти докуповувати не можна.
Після всього цього всі карти понтерів, що купили або не бажають купити, повинні бути відкриті, а одно відкриті і карти банківника, і визначається виграш і програш по більшій кількості очок.
Якщо рахунок очок буде 10,20 і 30, то це означає "баккара", яка дає право банківникові метати банк стільки разів після закінчення всіх карт, скільки разів прийде до нього баккара.
Якщо ж ця баккара перейде понтер, то банківник зобов'язаний в цю здачу розрахуватися з понтер остаточно, а карти для здачі передати тому, у кого буде баккара і сдатчик цей робиться банківником.
Гра ведеться без запису, на готівку і в повний розрахунок.
Хід і шанси пари. Кожен раз, коли у партнера чотири очки або очком менше, він запитує карту у банківника. У всіх інших випадках він повинен бути задоволеним тим, що у нього є. Лише як виняток вже йому дозволяють брати карту, коли у нього 5 очок, або відмовлятися, коли у нього всього лише 4 очки. Банківник ж, навпаки, надходить згідно діям понтера.
Не входячи в особливі роздуми з цього приводу, ми представляємо таблицю різних комбінацій, які представляють дві колоди карт для двох гравців.
104 карти представляють 5356 комбінацій, а саме:
Число одинадцять, з туза і 19, короля, дами або валета, може випадати 512 різними манерами.
Число дванадцять 504.
Число тринадцять 512.
Число чотирнадцять 504.
Число п'ятнадцять 512.
Число шістнадцять 504.
Число сімнадцять 512.
Число вісімнадцять 504.
Число дев'ятнадцять 512.
Число двадцять 780.
Число тринадцять 512.
Число чотирнадцять 504.
Число п'ятнадцять 512.
Число шістнадцять 504.
Число сімнадцять 512.
Число вісімнадцять 504.
Число дев'ятнадцять 512.
Число двадцять 780.
Звідси ясно, що ставлення ймовірностей між баккара та іншими числами, наприклад хоч 11, дорівнює відношенню 708 до 512.