четверг, 12 марта 2015 г.

Карткова гра "Єралаш"

Терміни, що вживаються в грі Єралаш
Секанс - кілька карт, по порядку починаючи з туза.
Синглетон - одна карта який-небудь масті.
Афрошіровать - відіграти.
Наклеп - перехресний вогонь, коли б'ють козирем з обох сторін.
Робити імпас - прорізати.
Инвит-запрошення - вихід з маленькою карти найсильнішою масті, щоб викликати на ніс у партнера саму вищу карту.
Секст-мажор - шість карт по порядку, від туза до десятки включно.
Кварт-мажор - те ж, від туза до валета включно.
Терц-мажор - туз, король і дама.
Форсувати - змушувати крити козирем.
Мати Тенасе - мати першу і третю із старших карт і бути по порядку останнім у грі.
Зробити сюркуп - перебити яку-небудь карту.
Правила Єралашу.
Відкриваючи гру єралаш, найкраще виходити з Секанс, і притому зі старшою карти. Коли ж секанс складається з чотирьох або п'яти карт, то найкраще починати з маленької масті. При відсутності Секанс виходити в довгу масть, не змінюючи її без особливої ​​причини і приберігаючи старшу карту, щоб мати заручку, коли ця масть перерветься. При достатку козирів грати в ту масть, при якій є король, при малому ж їх кількості - запрошувати в Синглетон.
По можливості запам'ятовувати зносяться партнерами карти і скидати найменші.
Маючи довгі козирі або яку-небудь іншу масть, потрібно намагатися дати це зрозуміти своєму партнеру; цим йому дасться можливість утримати всю свою довгу масть замість того, щоб утримувати масть супротивників, особливо це необхідно при перевазі козирів на боці противників. Щоб показати свою силу, перебуваючи останнім у грі, потрібно брати леві старших карт, а грати младшею.
При сильній масті необхідно козиряти, щоб перешкодити противникам бити карту козирем. При слабкій грі надходити в протилежному значенні.
При довгій масті з сильними козирями потрібно ухилятися крити козирем за викликом з правого боку противника, а слід скидати тільки незначущі карти. Якщо ви помітите, що ваш товариш сильний в якій-небудь масті н робить ренонс в інший, то, маючи Синглетон його масті, грати потрібно його колись, і тим змусити партнера бити козирем. Подібний хід гри може призвести наклеп або змусити противника взяти тузом, якщо він його має, і афрошіровать масть свого супротивника.
Свого партнера завжди слід змушувати крити козирем, коли він показує слабку гру. Довгу масть противників необхідно зупиняти старшим козирем, якби навіть він був у вас один. В іншому випадку противник встигне знести непотрібні карти і стане після бити козирем ваші карти. Відповідати в масть свого супротивника потрібно тільки тоді, коли він відкриває зліва гру маленької Бубнівка, а партнер ваш дасть незначну Бубнівка, противник же (праворуч) кладе вісімку або дев'ятку тієї ж масті, а ви, маючи десятку або валета, робите леві. Володіючи маленькими Бубнівка і знаючи, що противник (ліворуч) нічого не знайшов у цій масті у свого сусіда, необхідно кожен раз, перебуваючи в руці, відповідати противнику (ліворуч) в бубни; тоді ваш партнер сміливо може робити імпас в руку противника праворуч, знаючи, що у нього слабка карта.
Якщо партнер ваш виходить з якою-небудь масті і дає вам заручку, то, заручившись ви повинні відповідати йому в цю масть. Якщо сильної масті вашого партнера у вас три карти, кладіть на його виклик найстаршу, при чотирьох же картах краще класти маленьку. Виняток з цього правила, яке ми зараз сказали, допускається в тому випадку, якщо ви на руках маєте хороший секанс або довгі козирі, в цьому випадку краще не відповідати після заручкі в руку партнера, а отхажівают свої хабарі.
У другій руці, при виході контрпартнера з тринадцятої карти не слід бити її козирем, особливо якщо їх багато, і навпаки - бити, якщо їх мало. Старшу карту масті партнера необхідно якомога швидше отхажівают, старшу ж карту масті супротивників приберігати, наскільки можливо, далі.
При достатку козирів на руках необхідно спочатку відкозиряв. Якщо ж козирів мало, але є сильна масть, то необхідно показати партнеру цю масть, а потім дати йому заручитися козирем, щоб він міг відповідати в вашу масть. Якщо ви дізнаєтеся приблизно сили супротивників щодо козирів, то потрібно намагатися ходити під козиря того противнику, у якого їх більше, і не давати ховатися козирями того контрпартнеру, у якого їх мало.
Якщо ІНВІТ зроблений противником, то не дуже вигідно ізять перший і другий козирем, маючи в них туза з трьома маленькими, за винятком того випадку, коли партнер б'є якусь масть.
Може статися, що хід гри потребують козиряти два рази, необхідно виходити з туза, незважаючи на силу інших козирів.
Не можна форсувати партнера, крім тих випадків, коли козирів багато. Цього правила, втім, не завжди можна триматися, і особливо в тих випадках, коли ваш партнер запросив в Синглетон; коли в козирях буде перевага у противників; коли представляється можливість зробити наклеп; коли партнер був форсований, і не козиряв, і коли можна форсувати, якщо грають леві.
Козиряти можна тоді, коли у вас на руках шість козирів і ви припускаєте у свого партнера яку-небудь сильну масть, і в той час, коли мало козирів, але відчувається сила в інших мастях.
Гру хороших гравців з першого ходу видно; набагато важче дізнатися гру поганих гравців. Коли противник відмовляється бити і зносити яку-небудь маленьку карту, то легко зробити висновок, що у нього багато козирів і сильна масть при іншій слабкою. Коли ж він скидає фігуру (онер), то з цього зрозуміло, що у нього тільки дві масті, з яких одна складається з козирів. Тоді необхідно, при першій можливості, не козиряючи, робити леві, уникати грати в його масть і форсіровать.ь.ь.
Якщо противник поб'є сильну карту, то невмілі гравці припускають, що потрібно козиряти і, козирнувші, позбавляються 5 - 6 леві. Тоді як вони, форсований, могли б цього уникнути.
При достатку козирів, тузі, королі і двох картах масті ІНВІТ свого супротивника можна грати двояким чином; в перший тур не брати леві або, взявши тузом, грати в ту ж масть, щоб примусити свого партнера бити козирем. При малій кількості козирів, взявши тузом, що не продовжувати цієї масті. При взятті ІНВІТ свого партнера дамою грати слід іншу яку-небудь масть, тому що туз або король його ІНВІТ знаходиться у нього з лівої руки, і якщо відповісти в його масть, то це означає зіграти в руку свого супротивника.
Маючи три карти, слід робити ІНВІТ тільки тоді коли на руках секанс або коли ця масть становить саму сальну карту вашого партнера: в таком.случае потрібно грати саму старшу карту, чи буде це дама або король. Якщо ваш партнер козиряє, йому необхідно слід відповідати. Але потрібно бути вкрай обережним, коли ІНВІТ зроблений з якою-небудь Фоскі.
Маючи чотири козиря, не слід козиряти до тих пір, поки своя сильна масть НЕ БУДЕ виправдана. Маючи ж козирів терц-мажор з козирем і секанс від короля, при трьох картах, козирнути два рази, грати валета своєї масті і продовжувати доти, доки випаде туз. Коли знаходиться на руках старший козир і в одного з супротивників три козиря і більше, то потрібно берегти свій козир, щоб затримати довгу масть свого супротивника.
Якщо ж у противників по одному козирю, а у вашого-партнера жодного, то необхідно козиряти, щоб вибрати козирів контрпартнерів.
Маючи старшу карту масті свого супротивника з іншими маленькими картами, при сильних козирі необхідно останніми форсувати свого партнера з огляду на те, що у нього немає цієї масті, намагаючись утримувати старшу карту до кінця гри.
Коли партнер грає туза і даму тієї масті, якій у вас є король і дві карти, то потрібно брати даму королем, щоб не затримати його довгу масть. Якщо ж противник праворуч бере леві і відповідає в масть свого партнера, в той час коли у вас на руках старша і молодша карти цієї масті, то потрібно класти молодшу. Якщо ж товариш має третю з головних карт, то він зробить леві. При недостатності же козирів так чинити з іншими намащуватися ніколи не слід.
Володіючи тузом, валетом і ще козирем, слід робити імпас валет на запрошення свого товариша. При сильних козирі діяти так і у всякій іншій масті. Коли товариш грає десятку і коли у вас туз з валетом, то її слід завжди пропускати.
Набагато розумніше робити ІНВІТ в масть, в якій знаходиться туз з дев'яткою, ніж вести гру від туза з десяткою. Коли партнер зносить кращу карту на вашу старшу, то він цим показує, яка у нього масть. Коли ж він зносить другий сильну (короля) карту, то це виражає, що у нього цієї масті більше не є.
Коли на руках багато козирів, то не слід бити друге сильну карту тієї масті, яку відіграє Ващ партнер, а потрібно зносити яку-небудь маленьку карту, якщо не представляється сдучая зробити наклеп.
Якщо десять карт зіграні і залишається одна не грав масть і ваш партнер робить ІНВІТ, тоді ви, маючи короля, десятку з однією картою і тесть леві, напевно зробите сьоме леві. У той час, коли противник праворуч грає фігуру, її необхідно брати; якщо ж він йде з маленькою карти, то потрібно класти десятку; при п'яти леві неодмінно слід класти короля.
Деякі з гравців, маючи терц-мажор, починають грати з короля й дами. Цей спосіб гри незручний в тому відношенні, що, коли грають тільки короля і даму, туз залишається в резерві; всякий думає, що туз знаходиться в руках його партнера і продовжує грати, а туз падає з рук супротивника і абсолютно засмучує план гравців.
З тузом, валетом і ще однією картою не беріть короля, зіграного вашим лівим противником, бо ви змушуєте його перемінити масть або поступитися вам руку.
З тузом, дамою та іншими кладіть маленьку, а на валета, зіграного вашим противником праворуч, кладіть туза. Ніколи хороший гравець, маючи короля, валета і десятку, не почне з валета, - отже, класти даму означало б підводити себе.
При трьох картах однієї масті фігуру слід бити фігурою, До при чотирьох це неприпустимо.
Якщо гра йде на сьоме леві, робіть ІНВІТ бланковими картами (Синглетон), форсуйте партнера. Козиряти слід обережно. Якщо козирна масть розділилася приблизно порівну між вами і партнером, то за відсутності сильної масті слід зробити вихід з невеликого козиря, щоб заручитися партнера і дати йому можливість відіграти свою сильну масть.
При інвіте партнера в вашу масть слід бити, його карту молодшою ​​картою секанса, щоб показати йому свою, силу. Карту ж противника слід бити завжди старшою картою секанса.
Крити ІНВІТ противника потрібно за такими правилами: при королі і дамі потрібно бити однієї з цих карт, при дамі, валет сам третин зносити валета ,, з двома або більше Фоском зносити наймолодшу.
Маючи заручку в козирях, кілька відіграних мастей і одну Фоском, слід ходити з останньою.
Якщо партнер не б'є відіграну карту, необхідно заручитися і викозирівать. На дев'ятку і десятку партнера треба класти фігуру, якщо при фігурі одна маленька, якщо ж їх кілька, то слід пропустити і брати тузом, якщо він є.
Виходити з тринадцятої карти, поки ще не викозирсни всі козирі, не можна.
Маючи туза, короля і двох козирів, потрібно козиряти три рази тоді, кйгда ваш партнер з самого початку гри робить з козиря інвігп. Якщо ж він грає дев'ятку або іншу яку карту, то се в перший раз потрібно пропустити. Це дає можливість, після трьох ударів козирів, бити в руці.
При тузі, пані і десятці ІНВІТ свого супротивника праворуч грати слід десятку.
У разі відмови лівого противника бити відіграну карту козирем, зважаючи на те щоб не потрапити під сюркуп вашого партнера, і якщо він зносить маленьку карту, то, маючи старшу карту тієї масті, яку він зносить, потрібно перш відкрити се, а потім вже продовжувати першу масть , яку б'ють.
Якщо вийдуть всі козирі, тоді, маючи старшу карту масті свого супротивника, можна грати власну масть.
Недосвідчені гравці завжди бажають розлучитися з великим козирем. Це серйозний недолік. Якщо ваш противник грає сильну масть, потрібно бити козирем зараз же, щоб не дати можливості його партнеру скинути погані карти. Не слід бити старшим козирем при маленьких картах, щоб не потрапити під сюркуп.
Досвідчений гравець, роблячи вихід з козирів, йде з маленькою карти, а в інших мастях починає з короля.
Якщо залишається три карти з маленьким козирем, то слід грати з останнього, щоб поступитися хід своєму противнику.
У грі має велике значення тспас. Щоб зробитися хорошим гравцем, його потрібно зрозуміти. Пояснимо це прикладом: А має туза, даму і маленьку карту який-небудь масті, а Б має короля, валета і одну карту, і якщо А грає маленьку, то він залишається течас і робить два леві; граючи же туза, він торяст тснас і робить одне леві. Але якщо Б повинен робити ІНВІТ, то він не має Тенасе і, яку б карту він не грав, він може зробити одне тільки леві і більше нічого.
Пояснимо це іншим прикладом.
А, перший в руці, залишається з чотирма картами, т. Е. Друга та четверта козирів, туз і маленька масть, яку ще не грали; дев'ять козирів зіграні. Б, його противник ліворуч, має першу і третю карту козирів, короля і маленьку карту масті, якою А грає туза.
Яку карту повинен грати Б?
Короля, для того щоб мати можливість виграти три або два леві. Якщо ж він утримає короля, то поставить себе і неможливість зробити три леві. Помістивши перед собою карти, ви побачите, що якщо партнер Б має кращу карту, ніж партнер А, то він стане на заваді А зробити того або іншого козиря, чого він досяг би, якби Б втримав короля.
Майже завжди трапляється, що противник праворуч, взявши ІНВІТ свого партнера королем або тузом, зараз же грає нальоту. Так як немає ніякої ймовірності в подібному випадку на користь пані, то се і не слід негайно ж класти, а необхідно почекати іншого випадку, де вона може принести грає користь.
Все майже гравці вважають за неодмінне правило грати сінглетоп не інакше, як маючи необхідну кількість козирів.
Якщо грають у єралаш не розуміють ІНВІТ, способу грати Секанс і не стежать уважно за всіма падаючими картами на стіл, то їм ніколи не досягти хороших результатів такій грі, як єралаш.